Příprava na školení

Tak jsem chystala podklady na školení o webech ve výuce. Sice jsem měla něco nachystaného na poslední, ale už uplynul nějaký ten pátek a řada věcí se změnila, tak zase hezky od začátku. Tak jsem projela materiály z různých svých školení a poskládala podklady do Tackku. A jak je u mne zvykem, účastnící dostanou na papírku jednu adresu a už si nemusí nic psát do sešitků a na papíry.

Aspoň jsem zjitila, že Tackk bez registrace za týden vymizí a zůstane jen náhled, že jdou udělat i galerie a na Kidblog zase přibyly vzhledy.

Prostě vše se mění a uvidím, kolik toho reálně uděláme. Posledně jsme za 3 hodiny stihli jenom Blogger

Clipped from: tackk.com (share this clip)
Označeno tagem

One thought on “Příprava na školení

  1. Lenka napsal:

    p??kn?? p??ehledn?? seznam, d??ky

Zanechat Odpověď

