Tackkujte aneb Tvorba webu snadno a rychle

Narazila jsem na adresu http://tackk.com a docela se mi zalíbila. Můžete zde vytvářet jednoduché weby. Trošku jsem se zasnila a už jsem je viděla jako prostředek třeba pro tvorbu referát. Jen se podívejte na příklad.


Clipped from: tackk.com (share this clip)

Stránky jsou zatím beta, takže některé volby jsou ve stavu „již brzo“, ale to jsou drobnosti. Myslím, že v současném stavu je služba velmi dobře použitelná. Možností je tak akorát, každý si nastaví individuální vzhled a přesto voleb není tolik, aby se dal web pokazit nebo nebylo pochopitelné, co dělat.

Jak jsme psala v úvodu, tak na nějaký referát jak dělané. Nebo jednoduchý web o akci, připravované či proběhlé, taky by šla stránky využít na nějaký návod. Však ono se něco najde.

A našlo!

Clipped from: tackk.com (share this clip)
Označeno tagem

One thought on “Tackkujte aneb Tvorba webu snadno a rychle

  1. […] u mne nekonalo. Nejdřív jsem i chvíli hledala Tackkboard.  Už jsem si zvykla a stále pro něj upotřebení najdu, i když […]

Zanechat Odpověď

