Teaching Table pro iPad

Nedávno jsem narazila na aplikaci Teaching Table na http://www.teachingtableapp.com/, která sice nebyla zadarno, ale zaujala mne a koupila jsem si ji. Je určená pro matematiku, přesněji pro učitele matematiky na přípravu hodiny. Jak jsem pátrala po podrobnostech, tak jsem zjistila, že si ji vymysleli a vyvinuli sami učitelé z jednoho amerického státu a věci, ketré si učitelé sami šijí na tělo, jsou většinou ty nejpoužitelnější. Aplikaci jsem využila pro opakování zlomků se šesťáky a myslím, že to nebylo marné.

Co vlastně umí? Je to opět sešit s jednotlivými listy, tak jak jsme zvyklí z PowerPointu nebo softwaru od interaktivních tabulí. A má také dva režimy práce – editační a prezentační. Pak má sadu widgetů, které lze při editaci vkládat. Všechny widgety jsou zaměřeny na matiku, takže tu najdete znázornění zlomků, mince (bohužel pouze US měna), geometrické tvary, hrací kostku a pak testové widgety, jeden s výběrem správné odpovědi a druhý se zápisem čísla (desetinné číslo nebo zlomek). A ještě „počítadlo“ objektů nebo hodnoty mincí. Pak už jenom zbývá přesunout je do listu a připravit si vlastní hodinu.

Co chybí?Brala bych možnost vložit svůj obrázek, ale to nejde. Také nehledejte žádné pero nebo tužku. Co mi ale chybí nejvíce je možnost sdílení. Tedy zaslat sešit mailem mohu, ale to mi přijde málo. Aplikace nabízí nějakou komunitu a zaslání přípravy na „marketplace“, ale ten jsem nikde nenašla. Cvičně jsem zkusila jeden sešit zaslat a přišel mi mail a podle něj je vše teprve ve fází vzniku.

Výbava je určitě vhodná pro 1.stupeň a maximálně do 6.třídy, ale snad autoři pokročí, protože tohle je typ aplikací, které by se mi líbily v hojném počtu.

This slideshow requires JavaScript.

Označeno tagem

Zanechat Odpověď

