A je konec …

Sotva prázdniny začaly, tak nám končí. Ještě pár posledních dní a vypukne to nanovo.

Chtěla jsem web přestěhovat. Nepřestěhovala. Chtěla jsem nachystat pár článků. Nenachystala. Připravit nějaké věci do informatiky. Taky nic. Trošku se posunout s iPadem. Takže jsem ho využívala předveším jako mapu na cestách, což sice novinka byla, ale zase nic tak převratného.

Za to jsem zase začala fotit, a zase ráda. Dokonce bylo občas i kde. A docela jsem podlehla Instagramu, byť mu zmizelo přímé odesílání na G+. Spoustu hodin jsem proseděla u Pinterestu, na kterém přímo ujíždím. I díky němu chci zkusit některé věci dělat trošku jinak, především v matematice. Nachystala jsem si nějaké nateriály, ale jdu do neznáma. Opustili mne žáci třídy, kterou jsem měla opravdu ráda a kteří se mnou vyzkoušeli rádi nové věci a vůbec jim to nevadilo. Teď jenom doufám, že ta nová třída, co na mne čeká bude stejně ochotná zkoušet, co si na ni vymyslím. Prostě se nechám překvapit.

Takže přístí týden vezmu tu hromadu papírů, co se mi vrší na stole a všechny kytky, co se regenerovaly na balkoně a půjdu na to.

A sem se zase budu chodit odreagovávat a podělit se o zajímavosti i nápady.

99290366754780141_f5gf62qi_f1

via http://kasmi-nuko.tumblr.com/

Zanechat Odpověď

