Jak dělali Zázračník, už podruhé

Po loňské práci se Zázračníkem mi bylo líto téma opustit, tak jsme s letošními šesťáky v práci pokračovali. Nejdříve jsem vyčistila web od nejhorších loňských článků a připravila nový seznam. Vzala jsem nevyužitá témata z loňska, znovu jsem zařadila smazaná a něco přidala. Dobrým zdrojem jsou knihy jako 100 zvídavých otázek.

Práce zůstala skoro stejná, jenom jsem chtěla předejít kopírování textu, tak úplně nejdřív text článku první hodinu napsali docela obyčejně na papír. Jejich šmíráky jsem si raději vybrala, protože další hodinu jsme se věnovali pouze výuce e-mailu. Třetí hodinu přepsali svůj text do mailu, přidali obrázky a vše poslali. A poslední hodinu jsme věnovali komentování a opravám. Takže nám Zázračník zabral měsíc práce, ale stálo to za to. Sice sepsat pár jednoduchých vět je nad síly některých, ale o to víc potěší komentáře, které někteří psali i večer doma.

A letos jsme jako novinku přidali testík, který sami vytvářeli. Že vymyslet a napsat text je problém, to jsem od loňska věděla, ale že taky vymyslet k článečkům jednoduché otázky dá spoustu práce a vysvětlování, tomu bych nevěřila. Každý měl vymyslet 3 otázky, které odevzdali přes formulář. 

zázračník_2012.pdf
Download this file

 

Označeno tagem

Zanechat Odpověď

