Papírové učení, už potřetí

Našla jsem nádhernou inspiraci na nejrůznější zápisky či referáty v podobě papírových skládaček a musela jsem aspoň něco vyzkoušet. Zkusili jsme takhle dělat poznámky do dějepisu. Současně se dají (snad) dobře využít při u učení, snadno zkontrolují jednotlivá fakta. Dohodli jsem se na 4 „velkých“ částech, proto jsou všude stejné, ale vlastní výpisky už dělal každý sám.

Pokud budete pátrat na webu, tak hledejte Dinah Zike, která je autorkou řady knih, věnovaných jen a pouze podobným papírovým „udělátkům“.

Označeno tagem

2 thoughts on “Papírové učení, už potřetí

  1. kovlud napsal:

    Mně se takové skládání moc líbí. Vím, že se něco podobného dá využít i pro čtení. Jednou jsem tak zkoušela zapisovat pravidla pro pravopis. Ale stále mám problém, co s tím dál. Většina dětí skládačku do další hodiny ztratí. Nemáš nějaký nápad?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Brala jsem to jako „normální“ zápis, už jsme jiný nedělali. Asi by to chtělo lepit do sešitu nebo pořídit nějakou složku? Ale ten sešit by byl lepší.

Zanechat Odpověď

