Životopis v Prezi

Pro práci v hodinách k volbě povolání jsem se inspirovala v článku Myšlenková mapa místo erbu?, který proběhl na G+. K tvorbě jsme využili Prezi.com. Přímo se mi chce říct konečně, protože jsem si na něj dělala zálusk už dlouho a pořád se mi nedařilo najít smysluplné použití. S touto třídou budu příští pololetí pokračovat s předmětem k volbě povolání, tak jejich „životopis“ je takovým přechodem mezo oběma předměty.

Takže jsme jednu hodinu trénovali, jak na Prezi. Zkusili jsem vložit text, obrázek, nějaké video a na závěr jsme si zkusili nastavit cestu pro vlastní prezentaci. 

Aby prezentace vypadaly k světu, tak chtěly přece jenom trošku času. Další hodinu  jsem ukázala takovou přibližnou osnovu a práce začala.Všichni začali životopisy plnit texty, fotkami a videi. (Ukázalo se, že na YouTube má třída spoustu videí.) A hned mi všichni nasdíleli své práce, abych mohla nahlédnout. Následující týden jsme dokončovali a nastavovali cesty v prezentaci.

Tentokrát mnoho ukázek nepozveřejním, protože prezentace jsou plné konkrétních jmen a dat i s fotografiemi. V galerii jsou statické ukázky, včetně toho, jak vypadá editace, když edituje ještě někdo jiný (třeba autorky večer doma).

A jednu upravenou neutrální práci najdete na http://prezi.com/o8lrsij44s7j/zivotopis/

Zanechat Odpověď

