Prezentace pro nejmenší

Prezentace je dnes ve školách běžně využivaná, vytváří je i žáci jako samostatné práce. Ale udělat opravdu dobrou prezentaci je umění a naučit aspoň něco je někdy pěkná dřina. Následující návody jsou určeny spíše menším dětem a výsledkem jsou jednoduché prezentace.

Témata nejsou mým nápadem, ale při brouzdání po webu mi utkvěly v paměti a poznámkách a trošku jsem je upravila. Pokud znáte autory originálu, dejte mi vědět, ráda je doplním.

Návody v pdf – dále v článku

Prezentace_-_podle_abecedy.pdf
Download this file

Prezentace_-_Exotické_ovoce.pdf
Download this file

Prezentace_-_Exotické_ovoce_(ukázka).pdf
Download this file

 

Označeno tagem ,

One thought on “Prezentace pro nejmenší

  1. kovlud napsal:

    Hodně se mi líbí např. využití černobílé mapy. To by mě nenapadlo. 🙂

Zanechat Odpověď

