Jak pracovali s iPady (skoro seriózně)

Týden s iPady zapůjčenými od firmy 24U jsem začala a zakončila prací s iPady ve třídě.

V pondělí, než jsem je rozdala kolegům, jsem je přinesla do své třídy žáčkům. Umlouvali mne o ně dlouho dopředu. Takže si je osahali, ohmatali, vyzkoušeli, co je naistalovalováno, prostě jsem jim dala prakticky volnou ruku. Takže si klidně přetahovali magnetky, mixovali muziku nebo hráli rozzuřené ptactvo. Na konci hodiny jsem prošacovala několik chlapců a zase je o iPady připravila a předala učitelům.

Když už jsem je v pátek zase z kolegů vymámila (vraceli je velmi, velmi neochotně) a ještě byla chvilka do odeslání, tak jsem nezaváhala (matematiko, promiň) a přinesla je ještě jednou. Tentokrát nedostali úplně volno, ale využívali pouze a jenom Book Creator. Hezky si nalistovali návod, který je součástí a měli 20 minut na tvorbu nové. Ovládání je tak jednoduché, že všechno šlo raz dva. Ještě jsem si stihli všechny práce i prohlédnout. Jenom škoda, že nebyla nakonfigurovaná pošta a nemohli jsme hotové práce odeslat, takže nám nezbylo nic. Také by byla mnohem zajímavější práce s iPad 2, kde by šlo i fotit, ale třeba nějaké příště ještě bude. Protože tentokrát jsem stihli opravdu pouze formu a obsah šel stranou.

Jinak jsem přesvědčená, že týden s iPady nadchnul úplně všechny. Nebyl jediný učitel, kterému by se nelíbily, všichni žáci, kteří se s nimi potkali, si ho přejí k narozeninám a nikdo je nechtěl vrátit. S tím se bude asi muset něco udělat.

PS. Nejlepší byly humorné historky, které se odehrávaly po večerech v různých domovech.

Cover Art 

Book Creator for iPad

 

 

 

Označeno tagem ,

Zanechat Odpověď

