Co jsem hrála o Vánocích

Už sice je po Vánocích, takže téma není zcela aktuální, ale třeba ho využijete jako tipy na příští rok.

Před svátky jsem objevila Cut the Rope ve svátečním vydání jako Holiday Gift. Je to pěkná logická hra, ve které se snažíte sladkostmi nakrmit zelenou potvůrku. Hru jsme si zahráli i ve třídě na konci jedné předvánoční matematiky. Většinou si vystačím s různými ukázkami, ale tentokrát jsem neodolala a koupila si dokonce plnou hru.

Hodně podobou hrou je koupání krokodýla ve Where’s may water? Tady prokopáváte a prohrabáváte cestu vody do vany s krokodýlem. Vánoční free vydání otvíralo jednu úroveň denně. Aspoň jsem u toho neseděla pořád 🙂

Jak jsem zahlédla, tak obě hry jsou dostupné i pro Android.

A na mé oblíbené karty jsem využila Solitaire 3D. K tomu asi žádný popis netřeba. A poslední hrou, kterou jsem opravdu dohrála, byla Doors of the Mind. Logická hra, ke které jsem potřebovala slovník, protože na řadu slov má angličtina nestačila. Trošku hledání, trošku logiky, trošku temné atmosféry a troška dětinskosti. První část je zdarma a pak už jsem vše chtěla dohrát, tak jsem těch 19 Kč do sebe investovala.

Tyhle hry normálně nehraji, takže takhle to bylo pro mne tak akorát. Zkušené hráče rozhodně neuspokojí.

 

 

Označeno tagem ,

One thought on “Co jsem hrála o Vánocích

  1. pavkahu napsal:

    Hračičko :-)Fakt zase je, že než nechat děti jen tak neorganizovaně sedět u PC (protože co jiného lze dělat těsně před vánočními svátky, kdy už máme všichni ale úplně jiné myšlenky), tak je nechme raději organizovaně zapojovat mozkové závity. Navíc – tematicky.Pěkné tipy, díky za ně.

Zanechat Odpověď

