Videonávody s iPadem

Nějak jsem si zvykla je občas dělat, zvykli si na ně i moji žáci. Občas se i připomenou, že na webu není ještě to neb ono. Zatím jsem využívala hlavně Screener.com a byla jsem spokojená. Ale proč nevyzkoušet iPad. A s ním jsem úplně nadšená. Prostě vezmu iPad a stylus a mám vše najednou. Nemusím připojovat tablet, kontrolovat nastavení, popř. totéž s mikrofonem, vše je připraveno, mám vše v jednom.

Vyzkoušela jsem aplikace ShowMe a ScreenChomp. Obě jsou úplně bezproblémové s podobnými funkcemi. Pro ShowMe si musíte vytvořit účet a je vaše nahrávky se umísťují i na web http://www.showme.com. Pak stačí poslat odkaz http://www.showme.com/sh/?i=83961 nebo použít kód pro vložení do stánky. Videa si můžete i stáhnout. U ScreenChompu registraci nepotřebujete, videa se vkládají na web automaticky. Na videu si všiměte, že aplikace nesnímají ovládání, jenom plochu pro prezentace. A ScreenChomp umožňuje posun – má vlastně 3 obrazovky pod sebou.

Obě aplikace dělají velmi dobře to, co dělat mají – záznam výkladu, ale nesejmou třeba činnost s jinou aplikací na obrazovce.  Na to je třeba využít nějaký jiný program.

Ale co bych ráda jednou vyzkoušela, by bylo použití přímo žáky. Dalo by se dělat tolik věcí a tak jednoduše! Stačí si prohlédnout třeba ukázky na této stránce. Taky to úplně vidíte ve své třídě?

 

 

Označeno tagem

2 thoughts on “Videonávody s iPadem

  1. lenkari napsal:

    stáhla jsem už dávno, s tím, že někdy to snad prozkoumám…ale teprve díky tobě jsem zjistila, jak úžasné to je. 🙂 http://www.showme.com/sh/?h=WpUiqy8

  2. Jitka Rambousková napsal:

    🙂 děkuju

Zanechat Odpověď

