Jak se učí s iPadem

Stala jsem se hrdou majitelkou iPadu a jeho kouzlu jsem zcela podlehla. Dosud jsem neměla ani s tabletem, ani s Applem žádnou zkušenost a doslova mne uchvátil. „Normální“ počítač tedy nenahradí, ale lze ho dobře využít ve škole. Dnes už si dovedu naprosto přesně představit elektronické učebnice a už i elektronické sešity. A začínám se těšit.

Jednoznačně nejlepší bude použití 1:1. Tak ho využívají třeba v Poděbradech –  http://www.i-sen.cz/. Určitě by našel své uplatnění ve skupinové práci – jednoduše přenositelný, připojení k intenetu, snadné odesílání výsledků učiteli.

Protože mám jen jeden, tak mne zajímaly jeho prezentační možnosti. Stačil jeden kabel a už jsem promítala. Na zvuk jsem ani speciální kupovat nemusela. Svoji interaktivitu tedy nepřipojím, iPad nemá myš a proto si s ní nemůže rozumět. No, nemůžu mít všechno. (Pokud jsem pochopila dobře, snad SmartBoard by měl jít připojit.) Za to nesu jenom malou placku a na ní vše, co potřebuji.

Zatím většinu věcí převádím do pdf a zobrazuji v iBooks. Probírám se ohromným množstvím programů a hledám, co využiji.

Občas proto přidám nějaký článek i o iPadu a o tom, co jsem vyzkoušela na něm a s ním.

Označeno tagem

4 thoughts on “Jak se učí s iPadem

  1. lenkari napsal:

    …a tak to se moc těším, pro „druhostupňáky“ je toho spoustu neobjevené. Ale mám pro tebe malý dáreček, za všechny tvé „co jsem vyzkoušela“ :)http://goo.gl/aGlHf… tedy jestlis to už neobjevila

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Už mám v záložkách a přidávám http://www.scoop.it/t/ipads-in-education

  3. Linda napsal:

    chci se zeptat jakym kabelem jsi pripojila ipad k interaktivni tabuly

Zanechat Odpověď

