Jak (zase) dělali web. Tentokrát na tumblr.com

Co není na webu, jakoby nebylo a tak zkouším v různých třídách různé publikační služby. Často využívám www.posterous.com, využívám i www.kidblog.org (něco už jsem popsala a ještě za čas napíšu víc). A s jednou třídou jsem vyzoušela www.tumblr.com. Osobně ho používám pro zcela nepedagogické účely, mám ho jako záznamník na různé recepty.

Jednu třídu deváťáků mám trošku nešikovně pouze jedno pololetí, a ještě navíc to druhé. Kdo zažil, tak ví, že to není zrovna výhra. Za půlroku toho mnoho nestihnete a ještě mají úplně jiné starosti. Takže jednou z věcí, kterými jsem je unavovala byl právě web. Vyzkoušeli si jeho administraci (jak nastavit vzhled, jak se zviditelnit,…), vyzkoušeli jak vkládat články různými způsoby (před editační rozhraní webu, mailem, bookmarkletem.) a přidali jsme k tomu službu Curate.us

A taky jsem web zkombinovali s využítím map a zkoušeli využívat vkládání objektů. Výsledkem měly být weby o různých zemích. Nejsem z výsledků nějak moc nadšená, ale něco jsem dali dohromady. Weby si registrovali sami, takže do nich nemám přístup a doufám, že výsledky zůstanou zachovány.

Co zlobilo? Skoro nic. Jenom poslání článku mailem trvalo hodně dlouho, během hodiny nepřišlo nic. Trošku problém byl s rozdílem mezi editačním prostředím a výsledkem na webu. Řada z nich byla spokojena s prostředím editace a výsledek je prakticky nezajímal. 

 

Označeno tagem ,

One thought on “Jak (zase) dělali web. Tentokrát na tumblr.com

  1. janazaru napsal:

    Díky, za tvůj nevyčerpatelný zdroj inspirace 🙂

Zanechat Odpověď

