Anketa

Taky jsem vyzkoušela tvorbu anket. Ale jenom jednou. Dnes podobné věci řeším přes formulář v dokumentech přítele Gůgla.

Existuje řada nástrojů, ale vyzkoušela jsem tuhle trojici.

Potřebovala jsem anketu vložit na web třídy. A takhle to dopadlo. Ne vždy úplně optimálně, asi si některé úplně nerozuměly s WordPresssem, na kterém web jede. A vyzkoušela jsem i další, když jsem chtěla vložit anketu do tohoto webu, ale taky to bylo beznadějné. 

Ankety

Označeno tagem ,

One thought on “Anketa

  1. pavkahu napsal:

    I když teď zrovna neučím, je vždycky dobré něco nového se dozvědět. Nikdy nevím, kdy to budu potřebovat.Navíc ukázky z Tvých hodin mne ujišťují v tom, že když se chce (a umí se to), tak to jde. To je pro mne něco jako doplnit benzín. Díky.

Zanechat Odpověď

