Sbírka odkazů prostřednictvím Scoop.it

Pokud potřebujete sbírat a zveřejňovat odkazy, můžete využít využít třeba www.scoop.it.

Na pozvání jsem sice chvilku čekala, ale docela to stálo za to. Odkazy se posílam pomocí bookmarkletu. Existuje i možnost sledovat další podobné weby.

Občas se motám kolem fotek, tak si schovávám ty, co mne zaujmou. Takže tentokrát nic školního. A protože mi ujela ruka, tak mám takový zavádějící název (na věci k požití používám něco jiného) http://www.scoop.it/t/jak-jsem-pozila-scoop-it, ale na jedno přihlášení můžete mít více stránek s různými názvy.

Pokud potřebujete podorbnější návod, pak hledejte na http://www.teachertrainingvideos.com/

Označeno tagem

2 thoughts on “Sbírka odkazů prostřednictvím Scoop.it

  1. Pavlína Hublová napsal:

    Pochopila jsem správně, že musíš žádat o registraci?Má stránka scoop.it nějaké limity – je určen maximální počet odkazů, které tam můžeš vložit? Lze již vytvořenou stránku editovat, přidávat do ní další odkazy?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Když jsem se registrovala, tak jsem na potvrzení chváli čekala a v záhlaví je stále Beta, tak to asi stále platí. Na maximální počet jsem nenarazila.Na stránce je každý „článeček“ vlastně jeden odkaz. A jednotlivé rámce můžeš na stránce přesouvat, mazat, lze je označit tagy apod.

Zanechat Odpověď

