Snímání obrazovky

Semtam je potřeba sejmout obrazovku, určitě se to stalo i vám. Nejjednodušší je PrintScreen na sejmutí celé obrazovky. Ale když potřebujete jenom výřez, pak je dobrý nějaký specializovaný prográmek. Pokud máte software od nějaké interaktivní tabule, máte vyhrano, protože tuhle službu vám poskytne každý.

Osobně používám Picpick z http://www.picpick.org/. Jeho součástí je i editor, kapátko, pravítko a další vychytávky. Čeká stále připravený na pozadí na stisk správných kláves. Pro mne byla důležitá možnost sejmou okno a aktivní prvek (menu). Potřebovala jsem je při tvorbě e-learningových kurzů, kdy prosté vyříznutí bylo nehezké a problematické.

A tak jsem už u něj zůstala, protože má i spoustu dalších nastavení. Určitě stojí za vyzkoušení. A je v češtině.

Označeno tagem

7 thoughts on “Snímání obrazovky

  1. pavkahu napsal:

    Jitko, jasné, stručné, pohodovka. Kdo ještě nepoužívá jiný program nebo o něm má pochybnosti, třeba sáhne po Tvém doporučení.Já jsem hodně dlouho používala Garwin PrintScreen – ještě teď ho mám nainstalovaný pro strýčka Příhodu. Nejvíc ale využívám Awesome ScreenShot – okamžitě publikuje, dovoluje zvýraznění nebo přidání popisků… Zatím jsem spokojená. Ale kdyby to nějak začalo zlobit, vím, kam mám mrknout. Díky.

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Gadwin PrintScreen jsem taky dlouho používala a nedám na něj dopustit, ale kvůli čistému snímání oken bez pozadí jsem musela najít něco jiného.

  3. pavkahu napsal:

    No vidíš, s tím jsem nebojovala. Dobré vědět, děkuji.

  4. kovlud napsal:

    Tak jsem si PicPick stáhla, protože jsem nic takového neměla, a jsem spokojená. Zase musím poděkovat.

  5. Jitka Rambousková napsal:

    Doufám, že budeš spokojená i na dále 🙂

  6. jana napsal:

    děkuji, často přijdete s bezva software

  7. Jitka Rambousková napsal:

    Pokud to k něčemu je, tak jsem ráda 🙂

Zanechat Odpověď

