Prezentujeme s Prezi anebo opět online prezentace

Prezi je trošku jiná prezentace. Nemusíte je procházet postupně, ale volit různé cesty, takže spíš inklinuje k myšlenkové mapě. A právě proto se mi líbí, že nejsem svázaná a můžu jednodnoduše vybírat to, co právě potřebuji. Ale na druhou stranu si mohu dopředu i „trasu“ prezentace stanovit.

Vlastní editace je trošku netradiční, ale lze si ji rychle osvojit, protože je geniálně jednodnoduchá. Pro seznámení s tvorbou doporučuji videa přímo na webu http://prezi.com/learn/. A také si projděte galerii a podívejte se na široké využití Prezi.

K využívání je třeba registrace a když zadáte, že jste učitel (student) získáte zdarma větší prostor, který je jinak placený. Od celkem nedávna dovoluje i přizvat spolupracovníka (musí mít také registraci). Dobré je, že výsledek lze stáhnout pro offline prezentaci. A můžu celou prezentaci vytisknout, takže jednoduše získám celou mapu a žáci třeba zápisky.

Zatím využívám Prezi sama pro některé svoje přípravy, ale třeba časem dojde i na žáky. Zatím váhám, protože neexistuje možnost vytvářet třídy,… a všichni víte, jaký je problém s hesly.

Označeno tagem ,

5 thoughts on “Prezentujeme s Prezi anebo opět online prezentace

  1. Pavlína Hublová napsal:

    Ahoj. Ta prezentace je nádherná. Považuji ji spíš za příjemnou hračičku. Pro děti ideální – jistě je to bude bavit víc než nějaká listovaná prezentace.Jen si nejsem úplně jistá, jestli bych, jako učitelka, využila tahle hejblátka k prezentaci. Nezaujalo by děti víc to pohybování než samotný obsah?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Vzhledem k tomu, že je to podpora výkladu, tak prezentace neběží nijak rychle, tak je pohyb jenom oživením. Navíc průběžně zobrazuj i objekty, které nejsou „na cestě“. A navíc můžu celou prezentaci vytisknout a získám „mapu“ a zápis současně. To doplním ještě do článku 🙂

  3. Pavlína Hublová napsal:

    V žádném případě jsem to nemyslela jako výtku. Doufám, že to tak nevyznělo. Jen jsem napsala svůj dojem. Pravdou je, že jsem to s dětmi nezkoušela, takže jsem vděčná za Tvé argumenty.Rozhodně je to netradiční prezentace.

  4. Jitka Rambousková napsal:

    Já to tak nebrala 😀 Když prezentaci projíždím rychle, tak opravdu ten pohyb není úplně příjemný.

  5. kovlud napsal:

    Mně se prezentace moc líbí. Trochu bych měla problém s otáčením, mám pocit, že jedu na horské dráze. Proto nemůžu hrát některé počítačové hry. Celkově se mi ale víc líbí Prezi než klasická prezentace, asi mi to připomíná grafické organizéry.

Zanechat Odpověď

