Jen povzdech

Tak mám problém. Stále ten stejný. Je toho moc!

Ze všech stran se na mne denodenn?? hrne spousta informací a novinek. Vyskakují z RSS ??te??ky (kam stále p??idávám nové a nové kanály), vyskakují z Twitteru, vyskakují z Diiga (a to s nimi vlastn?? moc pracovat neumím). A po??ád se hrnou nové a nové stránky, nové a nové aplikace, nové a nové seznamy s tím, co je absolutn?? nejlepší a bez ??eho vlastn?? nem????u ??ít. Letmo se podívám a pokud mne odkaz zaujme, tak p??idám ho do zálo??ek v prohlí??e??i s názvem Vyzkoušet, který p??etéká u?? te??.

A te?? co s tím? Mám vyzkoušené v??ci, nau??ím se s nimi pracovat já i d??ti. A najednou n??jaká podobná novinka. P??ejít? Pou??ívat tu „starou“? Jak poznám, ??e ta nová je lepší? N??kdy je to t????ké a dokud ji nep??edhodím d??tem, tak to nepoznám. Jakou z milionu stránek pro úpravu fotek fotek pou??ít? Jaké prost??edí pro spole??nou práci je nejlepší? Jaké volit stránky? A hlavn??, co je smysluplné? Co d??lat ru??n?? a co elektronicky? Nenutím je moc do práce na PC a neuniká mi n??co jinde?

Jak to mám, proboha, poznat!

Lineboys_13124_lg

Clipart ETC [online]. 4.2.2011 [cit. 2011-02-04]. Cliparty. Dostupné z WWW: <http://etc.usf.edu/clipart/13100/13124/lineboys_13124.htm>

One thought on “Jen povzdech

  1. Anonymní napsal:

    Jsem r??da, ??e v tom nejsem sama. 🙂

Zanechat Odpověď

