Jen povzdech

Tak mám problém. Stále ten stejný. Je toho moc!

Ze všech stran se na mne denodenně hrne spousta informací a novinek. Vyskakují z RSS čtečky (kam stále přidávám nové a nové kanály), vyskakují z Twitteru, vyskakují z Diiga (a to s nimi vlastně moc pracovat neumím). A pořád se hrnou nové a nové stránky, nové a nové aplikace, nové a nové seznamy s tím, co je absolutně nejlepší a bez čeho vlastně nemůžu žít. Letmo se podívám a pokud mne odkaz zaujme, tak přidám ho do záložek v prohlížeči s názvem Vyzkoušet, který přetéká už teď.

A teď co s tím? Mám vyzkoušené věci, naučím se s nimi pracovat já i děti. A najednou nějaká podobná novinka. Přejít? Používat tu „starou“? Jak poznám, že ta nová je lepší? Někdy je to těžké a dokud ji nepředhodím dětem, tak to nepoznám. Jakou z milionu stránek pro úpravu fotek fotek použít? Jaké prostředí pro společnou práci je nejlepší? Jaké volit stránky? A hlavně, co je smysluplné? Co dělat ručně a co elektronicky? Nenutím je moc do práce na PC a neuniká mi něco jinde?

Jak to mám, proboha, poznat!

Lineboys_13124_lg

Clipart ETC [online]. 4.2.2011 [cit. 2011-02-04]. Cliparty. Dostupné z WWW: <http://etc.usf.edu/clipart/13100/13124/lineboys_13124.htm>

3 thoughts on “Jen povzdech

  1. lenkari napsal:

    jako bych to vzdychla já, Jitko…dokonce mám úplně stejnou záložku jménem „prozkoumat“.někdy si říkám, jestli nejsem zajatec své vlastní posedlosti. Dokonce jsem se přistihla, jak si cestou z práce říkám – dnes je venku ošklivo, to je fajn, hned si pěkně sednu k notebooku…

  2. pavkahu napsal:

    Jitko, rozumím Ti. Takové chvilky zažívám také často. Docela mi pomáhá nějaká opravdu výrazná pauza (třeba prázdniny, týden bez internetu apod.). Také jsem byla nucena pochopit, že budou stále nové a nové aplikace a že se jimi nemám nechat ohromovat.Po určité době mne už moc věcí nepřekvapí a smířila jsem se s tím, že někdy budu prostě za konzervu a zůstanu u toho svého, co jsem už poznala.

  3. Jitka Rambousková napsal:

    Jsem ráda, že v tom nejsem sama. 🙂

Zanechat Odpověď

