Jak twiddlovali na www.twiddla.com

S osmáky jsme letos skončili takovou rychlovkou na www.twiddla.com. Perfektní prostředí pro spolupráci, kometování www stránek apod. Jednu hodinu si osahali prostředí (a zahráli piškvorky) a měli týden na vymyšlení scénáře. Následující hodinu pak většinou po dvojicích současně tvořili krátký scénář. Někdo kreslil, někdo použil fotky, to už bylo na nich.

Co nás zlobilo? Vložení videa. nejde s ním pak hnout a když se jim podařilo vložit dvě, tak mohli práci zahodit. A uložení výsledku. Obrázky byly kus uříznuté. Ukládání nepočítá se širokúhlým monitorem?

PS. Do twiddlování se „zamilovala“ jedna devítka, využívají ji pro vlastní komunikaci a po večerech si dávají dostaveníčka. A šokovali kolegyni, které prostředí ukazovali a ta nemohla pochopit, že je „takové“ věci učím.

Označeno tagem , , ,

3 thoughts on “Jak twiddlovali na www.twiddla.com

  1. pavkahu napsal:

    Opět bezva příspěvek. Zvlášť fotky jsou báječné a dokreslují představu. Jen by mě zajímalo, jak práce probíhala. To jste postupně ukládali vytvořené obrázky a následně z toho tvořili fotokoláž?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Filmové políčko jsem někde našla a dala jim do sdílené složky. Takže si nasázeli na obrazovku tolik políček, kolik potřebovali a pak vyplňovali. Každý si dělal na svém. A před google formulář mi odevzdali odkazy na „své“ obrazovky. Ukládání bohužel zlobilo, tak jsem si obrazovky sejmula, abych je tu mohla ukázat.

  3. Anonymní napsal:

    Filmov?? pol????ko jsem n??kde na??la a dala jim do sd??len?? slo??ky. Tak??e si nas??zeli na obrazovku tolik pol????ek, kolik pot??ebovali a pak vypl??ovali. Ka??d?? si d??lal na sv??m. A p??ed google formul???? mi odevzdali odkazy na "sv??" obrazovky. Ukl??d??n?? bohu??el zlobilo, tak jsem si obrazovky sejmula, abych je tu mohla uk??zat.

Zanechat Odpověď

