Jak zase glogovali

Tentokrát jako samostatná práce na doma do hodin dějepisu. Doma vypracovali na svém účtu na http://edu.glogster.com a přes formulář GoogleDocs mi poslali jméno autora, název glogu, adresu, kde ho najdu a mail, kam můžu psát připomínky. A pak jsem si dala chvíli práce a udělala jeden rozcestníkový glog.

A následovala další fáze – komentáře. Protože projít glogy chvilku trvá, tak dostali týden na okomentování. Měli pochválit a slušně upozornit na nedostatky, zkontrolovat správnost a udělit hvězdičky. Při kriteriích jsem se inspirovala na vranovice.bloguje.cz.

Práce byla zadaná 14 dní před začátkem probírání tématu a glogy jsem průběžně „vytahovala“ v hodinách. Komentování probíhalo během výuky kapitoly.Musím se přiznat, že víc než glogy mne potěšilo komentování. Zvládli to hodně slušně, nicméně příští samostatná práce bude zgruntu jiná.

PS. Jak na rozcetník? Třeba takhle http://screenr.com/FHb

Označeno tagem ,

One thought on “Jak zase glogovali

  1. kovlud napsal:

    Gloggy jsou jako vždy pěkné. Potěšilo mě, že jste se inspirovali našimi kritérii.Vidím, že v komentářích hlavě hodně oceňovali. A ten rozcestník jsem teda neznala. Díky.

Zanechat Odpověď

