Jak jsme zase použili Lino

A opět www.LinoIt.com. Tentokrát jsme ho využila u šesťáků, když jsme zkoušeli hledat informace na internetu. Nejdřív jsme cvičně hledali rodné jméno Otokara Březiny apod. a pak už hledali  a lepili lístečky se svojí odpovědí. (Raději se neptejte, kdo je učil psát správně text.)

A v další části si měli vymyslet svoji otázku, na kterou spolužáci hledali odpověď. Podmínkou bylo, že sami odpověď našli. Otázky, které nebylo možné odpovědět pomocí internetu jsme společně smazali (např. váha spolužačky).

PS. A při jedné hodině mne www.LinoIt.com převezl. Měl údržbu a já po přípravě. Tak jsem si na honem honem v hodině udělala nástěnku na www.WallWisher.com (http://is.gd/RCRyFm) , ale  nebylo to ono.

Označeno tagem , , , ,

4 thoughts on “Jak jsme zase použili Lino

  1. kovlud napsal:

    S těmi otázkami je to fakt dobrý nápad. Asi to taky zkusím.Co jsme vyzkoušeli my: http://linoit.com/users/kovlud/canvases/6.A

  2. Jitka Rambousková napsal:

    To je perfektní! Galerie snadno a rychle a ještě sami. Asi brzo zrealizujeme.

  3. lenkari napsal:

    i mě to inspirovalo 🙂

  4. Jitka Rambousková napsal:

    Konečně jsem použila linoit jako galerii 🙂 http://is.gd/Mlb8lm a jsem hodně spokojená, úžasné ukončení práce. A ještě v hodině jsem to dala na stránky školy, aby si nemuseli psát adresu.

Zanechat Odpověď

