Třídní blog

Už jsem vyzkoušela různou tvorbu webu s žáčky. Postupně jsem použila www.estranky.cz, instalaci WordPressu na freehostingu, letos jsme přidala www.posterous.com (viz. články zde na webu). Každá volba má své výhody a nevýhody a dalších možností je ještě velmi mnoho.

Zkusila jsem registraci na http://kidblog.org a chci ho od pololetí využít.  

Proč? Běží na upraveném WordPressu, takže dobře znám prostředí tvorby článků. Navíc nám na WordPressu běží i třídní web a část žáků s ním umí pracovat. Líbí se mi princip oddělených blogů, je jasně vidět práce každého zvlášť. Výhodou je, že se nemusí žáci jednotlivě registrovat a vytvořila jsem účty se jmény a hesly. A tak mají registraci všichni hned a nemusím 14 dnů řešit, kdo ještě není zaregistrovaný a pak kdo už zase nemá heslo. Nelze pracovat se vzhledem webu, ale to víceméně beru jako klad, i když určitě řadě žáků to bude vadit. Angličtinu se učí všichni, takže by také neměla být problém. Nechám se překvapit a podělím se o výsledky.

 

Označeno tagem

2 thoughts on “Třídní blog

  1. kovlud napsal:

    Docela se těším na další postřehy. Já jsem na WordPress neměla odvahu. Zvolila jsem bloguje.cz kvůli českému prostředí. Nemožnost pracovat se vzhledem webu také beru jako klad, občas se někdo najde, kdo si s ním hraje nepatřičně.Mohla byste více vysvětlit instalaci WordPressu na freehostingu? Je to nutné?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Vlastní instalace WP je záležitost na 5 minut, ale chce se to přece jenom něco o webech vědět. Ale perfektní je server https://www.endora.cz/, po registraci a vytvoření své stránky se v adminitraci vybere redakční systém a ten se nainstaluje automaticky. Vykoušeno, perfektně funguje. Takže by asi doporučila začít tam. Služba je zdarma a bez námahy. A já jsem kdykloiv k dispozici na další kroky. Jinak jsem předtím využila freehosting na http://www.wz.cz (reaději nebrat) a http://www.ic.cz a instalaci dělala růčo. :)PS. Jinak jsme si už tykaly 🙂

Zanechat Odpověď

