Puzzle

Semtam je potřeba oddychovka a proč ne puzzle. Využívám jednoduchý freewarový program Jigs@w Puzzle Promo Creator (v2.10)

Nastavím jenom název, vyberu obrázek a je hotovo. Výsledek je jeden exe soubor s puzzlíky. Nemůžu sice v této freewarové verzi nic nastavit, ale zatím to nikomu nevadilo. Vyzkoušejte třeba poskládat Coventry.

Už jsem dělala 2 série do dějepisu a sérii vlajek evropských států. Většinou do obrázku nacpu nějaký popis, aby bylo jasné, co se to vlastně skládá a byl nějaký vzdělávací dopad. Soubory umisťuji na server školy a docela často někoho „načapám“, že si při volné hodině skládá puzzle. Raději ať skládají Napoleona než běhání s flintou v nějaké hře.

Cov

Nebo se podívejte po nějaké galerii na intenetu, většinou to bude víc puzzlíků, ale nestáhnete si je. Podívejte se třeba na http://www.jigsawplanet.com/

Označeno tagem

3 thoughts on “Puzzle

  1. pavkahu napsal:

    Také jsem používala. Vadilo mi, že je třeba souborek stahovat. Raději používám vše, co je online. Ale i tak díky, jistě to bude mít své uplatnění.

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Dávám je server ve škole, o stahování jsem ani neuvažovala 🙂

  3. pavkahu napsal:

    Tak to já jsem to měla opačně – ani mě nenapadlo vložit na školní server – moc práce. Raději jsem nabídla ke stažení „na doma“.

Zanechat Odpověď

