Jak dělali časové osy

V dějepise jsem potřebovala nějak smysluplně zaměstnat třídu a tak si trošku si ujasňovali časový sled událostí.

Do složky na serveru jsem jim nahrála

a já jsem šla zkoušet. Pak se jenom podívala do tabulky a proklikala se na výsledky. http://is.gd/kxkNL

Jsou lepší prostředky na tvorbu os, ale potřebovala jsem rychlý, jednoduchý prostředek bez registrace, abych zvládli vše za hodinu. Navíc jsem potřebovala ve škole „natrénovat“ odevzdání přes formulář, protože přes něj budou odevzdávat další samostatnou práci.

PS. A když už jsem to jednou vymyslela, tak jsem to použila na tvorbu osy vlastního života a plánů do budoucnosti v úplně jiné třídě v úplně jiném předmětu.

Click here for larger version

Označeno tagem , , , ,

3 thoughts on “Jak dělali časové osy

  1. pavkahu napsal:

    Jitko, vynikající. Moc se mi líbí stručnost a jasnost popisu. Díky, bezva nápad. #pepous #casova_osa

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Jsem ráda, že jsem aspoň někoho zaujala 😀

  3. pavkahu napsal:

    Nerada bych se opakovala, ale nepsala jsem už, že skromnost není na místě? Moc se mi líbí Tvé příspěvky – žádná omáčka, stručně a jasně. Navíc tenhle příspěvek obsahuje množství inspirace a úžasných kroků, které jsi s dětmi zvládla (resp. děti zvládly samy, ale Ty jsi je musela motivovat, připravit si vše potřebné, a pak ohodnotit).Obdivuji, opravdu.

Zanechat Odpověď

