Jak začali s knížkami na StoryBird

Dnes zkusili osmáci prvně tvořit ve StoryBird. Měla jsem obavy, jak přijmou tvorbu dětské knížky, ale docela se jim to líbilo. Neměli žádnou přípravu, takže si tvořili svoje texty inspirované ilustracemi a potřebují nějaké opravy. Příště budeme pokračovat „seriozní“ prací a výsledky přibudou.

Několik potíží

  • spolupráce nefungovala podle našich představ (část jednoho autora z nějakých důvodů chyběla)
  • musíme doladit publikaci, bohužel nemůžu (nebo jsem dosud nenašla jak) zasáhnout do děl žáků, ani jejich atributů
  • předem jsem si připravila univerzální přihlašovací jména a v hodině jsem doplňovala skutečná jména žáků a asi polovina se jich neuložila, takže jsem je psala 2x
  • u  knížek vložených do této stránky ve Firefoxu nefunguje „fullscreen“
  • čeština neumožňuje publikování ve veřejné galerii

Zatím jen ukázky

O dívce,která neměla přátele ani,rodinu !! on Storybird

DOKONALÁ LORRY !! on Storybird

Dost divný leopard on Storybird

Označeno tagem , ,

2 thoughts on “Jak začali s knížkami na StoryBird

  1. pavkahu napsal:

    Fullscreen mi funguje (prohlížeč Chrome), zato odkaz ne. Oznamuje mi, že práce není publikována.Jsou to moc hezké věci. Těším se na další – s důkladnou přípravou (třeba i hodině češtiny?) by to mohly být opravdu pěkné věci.

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Ve FF nefunguje. Mám je už jenom 2 hodiny, tak budeme vydávat (po domluvě s češtinářkou) poesii 🙂

Zanechat Odpověď

