Výstřižky Curate.Us

via s.tt

Právě takhle zkouším službu http://Curate.Us. Jednoduchá obsluha, není nutná registrace, dá se vložit jeden post-it přímo do výstřížku, upravit velikost náhledu, vložení do vaší stránky funguje klasicky přes vložení html kódu nebo lze odeslat rovnou na některé weby. Právě jsem udělala pár budoucích článků s náhledem webu přes tuto službu a vše funguje výborně. (Jenom jedna stránka nešla „sejmou“, objevila se hláška, že je zabezpečená.)

Výstřižek jsem rovnou poslala sem (na web umístěný na posterous.com) a ten okamžitě přeposlal odkaz na Twitter (volba Autopost). A odtud to  ještě služba Packrati.us odeslala na http://Delicio.Us/hratky. Ještě někam vložit Google Reader a je to snad všechno. 

Označeno tagem , , ,

5 thoughts on “Výstřižky Curate.Us

  1. Pavlína Hublová napsal:

    Neuvědomila jsem si, že komentář se sem nepošle (automaticky), napsala jsem do Google Readeru Zde tedy kopie:Podobné služby:http://packrati.us/ – přeposílání z Twitteru do Delicioushttp://twitterfeed.com/ – přeposílání jakéhokoli RSS kanálu na TwitterVše výrazně ulehčuje život a umožňuje oslovit více lidí.

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Líbil ten výstřižek :DPackrati.us mám nastavený – takže to jde i na Delicious,to bych ještě mohla doplnit. Ale potřebovala bych to poslat prvotně na G.Reader, odtud samo na Twitter, pak na Delicious. Jenomže posterous neposílám (zatím na GR). Uvidíme.PS. GR mám zatím jenom jako bokovku, tak jsem neviděla tvoje komentáře 😦

  3. Pavlína Hublová napsal:

    Ano. Právě jsem to taky objevila 🙂

  4. kovlud napsal:

    Konečně jsem díky tomuhle pochopila, k čemu Curate.Us je. Teda screenshot s komentářem. Vypadá to užitečně. Díky.

  5. Jitka Rambousková napsal:

    To jsem ráda 🙂

Zanechat Odpověď

