Jak dělali společně web II.

Několik let jsem řešila výuku Světa práce s využitím tvorby webu. Využila jsem e-stranky – jednoduché, hotové, ale jenom jedno přihlašovací jméno, pak jsem zkusila WordPress – pořád jsme řešili zapomenutá hesla.

Samostatné práce místo na papír psali prostě na web.

PS. Semtam mi přijde odpověď na fiktivní inzeráty.

PS. Úplně nejlepší práci odvedla moje bývala třída v dějepise v 9.tř. Všechny referáty šly přes web, byly tam prezentace v GooglDocs, interaktvní osy, vlastní instalaci WordPressu si vzal na starosti žák… Za 3 roky jsme měli 21 000 návštěv. Ale právě odkráčel do historie. A už se nám ho nepodařilo resuscitovat (starý WP a mladé PHP nějak nešlo dohromady)

Označeno tagem ,

2 thoughts on “Jak dělali společně web II.

  1. pavkahu napsal:

    Jitko, proč ty změny? Mohla bys srovnat kvality jednotlivých poskytovatelů?

  2. Jitka Rambousková napsal:

    Prostě zkouším 🙂 Estránky jsem opustila kvůli jednotnému přihlášování, i když nebyly žádné potíže, tak to není „čisté“. Jinak fungovaly OK. WP jsem instalovala mnohokrát, je bezproblémový a je jasný autor článku. Ale na zase některé freehostingy mají zoufalou odezvu.

Zanechat Odpověď

